SC LOGISTIC SHOP SRL                                                                                                                                 www.logisticshop.ro
J40/3497/2019                                                                                                                                                   office@logisticshop.ro
RO40796661                                                                                                                                                     +40739910875

                                                                       CERTIFICAT DE GARANTIE

Cap. I. Conditii de acordare a garantiei


1.Termenul de garantie este de 1 an, calculat de la data vanzarii produsului. Perioada de garantie
se prelungeste cu perioada in care produsul a stat in reparatie.
2.In situatia in care unui produs i se inlocuiesc doar anumite repere, dar produsul ca atare nu
este inlocuit, se prelungeste perioada de garantie cu perioada in care produsul a stat in
reparatie. Produsul inlocuit beneficiaza de aceeasi garantie ca si un produs nou.
3.Garantia asigura : a) repararea sau inlocuirea produsului, fara nici un cost suplimentar pentru
cumparator; b) reducerea corespunzatoare a pretului sau rezolutiunea contractului, in conditiile
legii.
4.Garantia este acordata pentru produse ce vor fi folosite in mod obisnuit si in conditii normale,
in scopul pentru care au fost fabricate, tinand cont de faptul ca aceste produse se vor uza de-a
lungul anilor, in conditii normale de folosire in limite normale de umiditate relativa a aerului,
50-70 % si temperatura de 10-30 grade Celsius.
5.Costurile de transport a produselor sunt dupa cum urmeaza: Costul cu transportul produsului
defect la vanzator cade in sarcina cumparatorului, costul cu transportul produsului reparat sau
inlocuit cade in sarcina vanzatorului.
Cap II. Conditii in care garantia nu se acorda:

a).Uzura normala a produsului, tinand cont de durata medie de utilizare a acestuia, care include
uzura rotilor produselor acolo unde este cazul, inlocuirea uleiului hidraulic in scop de
mentenanta, inlocuirea acumulatorilor mai vechi de 2 ani,
b). Aparitia unor defecte dupa receptia produsului, ca urmare a serviciilor de: manipulare,
transport, montaj si instalare, executate de cumparator sau de terti;
c). Alte conditii: parti componente incendiate, inundate, deteriorate, furate; - schimbarea culorii
produsului din cauza soarelui, a unei alte surse de caldura sau apa, migrarea culorii de pe un
obiect care a intrat in contact cu produsul deteriorat; - vopsirea produsului de catre cumparator
sau a interventiei cumparatorului asupra acestuia cu substante acide sau bazice - gaurirea, lipirea
sau sudarea pe produs a altor repere sau materiale; - ruperea sau zgarierea ca urmare a
lovirii/manipularii defectuoase de catre cumparator; - defecte aparute ca urmare a umiditatii,
curatarii cu produse de curatare neadecvate, conditiilor improprii de utilizare a produselor,
altele decat cele pentru care produsul a fost proiectat, testat si fabricat; .
Cap. III. Drepturile cumparatorului si raspunderea vanzatorului

1.Raspunderea vanzatorului este angajata daca lipsa de conformitate a produsului apare intr-un
termen de un an, calculat de la data receptionarii si daca acesta il informeaza pe vanzator despre
aparitia lipsei
de conformitate, in termen de doua luni de la data la care a constatat-o.


2. In cazul lipsei conformitatii, cumparatorul are dreptul de a solicita vanzatorului in primul
rand repararea produsului, sau, in subsidiar, inlocuirea acestuia, in fiecare caz, fara plata, cu
exceptia situatiei in care masura este imposibila sau disproportionata.
3. Orice reparare sau inlocuire a produselor va fi facuta in cadrul unei perioade rezonabile de
timp, stabilita de comun acord, in scris, de cumparator si vanzator. Perioada de timp stabilita nu
poate depasi 30 zile calendaristice de la data la care cumparatorul a adus la cunostinta
vanzatorului lipsa de conformitate a produsului.
4. Cumparatorul poate solicita o reducere corespunzatoare a pretului sau rezolutiunea contractului
in situatia in care: a) nu beneficiaza nici de repararea, nici de inlocuirea produsului; b) daca
vanzatorul nu a luat masura reparatorie intr-o perioada de timp rezonabila.
5. Cumparatorul nu este indreptatit sa solicite rezolutiunea contractului daca lipsa de
conformitate este minora.
Cap. IV. Dispozitii finale

1. In acceptiunea partilor, orice notificare adresata de una dintre parti celeilalte, este valabil
indeplinita daca va fi transmisa in scris la adresa prevazuta in partea introductiva a facturii.
Schimbarea adresei nu poate fi opusa partilor daca ea nu a fost notificata in scris. In cazul
notificarii pe cale postala, aceasta va fi transmisa prin scrisoare recomandata cu confirmare de
primire si se considera primita de destinatar la data mentionata de aceasta, pe respectiva
confirmare
2. Orice eveniment imprevizibil si inevitabil, independent de vointa partilor, care impiedica in
parte sau in totalitate indeplinirea obligatiilor contractuale, va fi considerat ca un caz de forta
majora. Partea care invoca forta majora si care o va aduce la cunostinta celeilalte parti
contractante in cel mult 7 zile calendaristice de la aparitie, va fi exonerata de neindeplinirea
obligatiilor, pentru perioada cat dureaza respectivul eveniment.


Cumparator: Firma Model S.R.L.
Factura nr. LS201 nr. 1476
                                                                                                                         Vanzator SC LOGISTIC SHOP SRL
                                                                                                                                            Semnatura